torsdag 20 mars 2008

GLAD PÅSK

Jag vill önska alla er som är in på min blogg en riktigt

GLAD PÅSK !



Kom ihåg att njuta av både era nära och kära som av
godis och ägg.

Familjen åker till Sälen imorgon på påsklov men butiken
är öppen som vanligt förutom på påskafton då det är stängt.

Min mamma och min svärmor är jättegulliga och ställer upp
så jag kan ta lite semester, vilket jag verkligen känner att
jag behöver.



Så ha det bra alla och tack till er som kommer in här på besök.



Många påsk kramar från Sabina

9 kommentarer:

MiaMaria sa...

Önskar dig en härlig semester!

Glad Påsk!

Miamaria

stina sa...

Ha en skön påsk i Sälen! kram Stina

Kamomilla sa...

Härliga bilder! ha det så skönt, det är fint att du får ta det lite ledigt också. Det är tungt att vara företagare...
Glad påsk!

Betonggården sa...

Kikar in och säger hej! :)
Hoppas du har en bra semester!

Glad Påsk!

Min Skattkammare sa...

Den där damen ser ut att ha skinn på näsan!!! fniss......eller är det vårtor......
Ha en riktigt skön helg!
Kram Kicki

Vardagslycka sa...

Hoppas du får en mysig semester och en härlig och skön påskhelg!
Kram, Carina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Med denna bild önskar jag dig detsamma!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Sallys hus sa...

hallå!
Hoppas ni har haft det aldeles underbart i Sälen!

Jag smög minsann runt och kikade in genom fönstren......
ÅÅÅÅÅÅÅÅå......Sabina vad jag såg många VIll HA SAKER.....
Bla...en vit korgväska med dragkedja......
Ja ja.....det blir väl fler gånger......tur för min plånbok var det i alla fall.....och för makens humör.....han tycker nämligen att dte räcker med grejjer nu....:(

Måste också säga att din butik är verkligen bara sååååå mysig!
Du måste fota lite mer och visa alla hur det verkligen ser ut....

Ha en härlig vecka!
Kram katarina

Nina sa...

nästa gång jag är i krokarna så lovar jag att titta in i butiken - ser så mysigt ut!
kram