torsdag 16 oktober 2008

Idag bär det iväg

Idag far vi till Stockholm för att imorgon flyga "over there". Det kommer att bli en blogg paus på ca två veckor, men kommer jag nära en dator kanske jag gör ett inlägg :). Butiken är öppen som vanligt denna vecka (v.42) men under vecka 43 o 44 kommer det endast vara öppet på lördagarna, men..........

Under v 43 o 44 är det 10% på alla HALSBAND från Pearls for Girls som plåster på såren.



Fina fågelbord som kommit hem till butiken för att glädja vinterns fåglar.

Hjärtligt välkomna till butiken trots reducerade öppettider! Kraaaamar

6 kommentarer:

Eddan sa...

Önskar er en trevlig resa! Hoppas ni får några fina veckor på andra sidan pölen ;-)
MVH Anette

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!

Så trist.....nej, självklart blir det superroligt för dig "over there", men jag hade tänkt titta in till dig på lördag, när vi äntligen passerar och det hade ju varit så roligt att få träffa dig igen. Men.....jag passerar fler gånger i vinter och hälsar på dig då istället! Ha en jättebra resa!

Kram Annemari

Vardagslycka sa...

Önskar dig en jättetrevlig resa!
Kram, Carina

Sussi sa...

Jag har passerat Lesjöfors många gånger då vi åkt till Filipstad men jag har aldrig vetat att det funnis en inredningsbutik där. Nästa gång så kommer jag att stanna till :)
Ha det så trevlig på din resa!
Mvh
Sussi

Sallys hus sa...

Hallå Sabina!

Nu är ju ni borta och har det varmt o mysigt...inte ett dugg avis......skratt...
Så fina fågelhusen är!

Hoppas ni har dte toppen....

Vi vill allra helst ha en hel vecka så vi kiakr runt lite....kanske chansar vi och frågar om den finns kvar senare...
Annars får vi vara mer på hugget till nästa år...
kraaaaaaaam

Floras Kulle sa...

Då är ni väl snart hemma igen?
Skall bli spännande att höra hur ni har haft det!
KRAM:
Annette