fredag 15 januari 2010

REA och nya öppettider

Nu är det nytt år och då börjar vi med att sälja av lite av lagret innan det är dags att köpa hem lite nya vårsaker. From imorgon 16 januari har jag 50% på alla julsaker som är kvar och så är det 20% på hela övriga sortimentet. Kom och fynda......... Så här vacker är min butik i vinterskrud. Fina blider som Alf Larsson här i Lesjöfors har tagit.

From med imorgon kommer också mina öppettider i butiken att ändras och kommer att vara så fram till i mars. Jag skall nämligen opereras och vara sjukskriven i 4 veckor. Så dom nya öppettiderna är: Onsdagar : Stängt Torsdagar: 14-18 Lördagar: 11-15

Jag hoppas ni tittar in ändå och hjärtligt välkomna att fynda from i morgon. Kramisar Sabina

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!!

Blev så glad för ett livstecken här på bloggen =)) Tänker på dig nu när det är dags att åka till fjällen igen.

Hoppas din operation går bra, så hoppas jag att vi ses snart!
Kram Annemari

Anonym sa...

Undrar vad Du har för öppettider i sommar, då jag tänkt titta in någon dag. Ganska gammal info på hemsidan.

Mvh