lördag 22 december 2007

GOD JUL TILL ER ALLA


Nu är det inte långt kvar till julafton, det är ofattbart vad fort tiden går. Jag tycker inte det var längesedan som adventsstakarna ställdes fram.... Detta blir mitt sista inlägg innan julhelgen är över så jag ville önska alla er som tittar in på min blogg en riktigt fridfull jul och jag hoppas att ni njuter ordentligt av både nära och kära som av god mat. Dessutom vill jag som Kicki( Min Skattkammare) sända några tankar till våra medmänniskor som inte har samma möjlighet som oss att fira en fridfull jul.

GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN MIG!!

9 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Sabina!
Ditt paket skulle vara hos dig igår, skickade det som A-post. Posten delades även ut idag lördag. Kolla i lådan!
En stor julkram till dig!
Kicki

Tea Kristin sa...

Riktig god jul til deg og dine! :)

MiaMaria sa...

Vill önska dig Sabina en fröjdefull jul!
Miamaria

Sallys hus sa...

Hallå där!
Hoppas ni har en fridfull jul!
önskar dig och din familj en god fortsättning!

Har du öppet i mellandagarna???
Kram Katarina

Sallys hus sa...

Halloj!!!
Nej tyvärr kommer inte vi med den här gången.......
Vi ville vara hemma i år.
Har inte varit hemma på nyår sedan 2000.
Vi kommer säkert upp senare och då kan du ge dig på att jag hör av mig så du blir tvungen att öppna om det är stängt!!
Hi hi.....fast det brukar ju bli över en helg och du har väl öppet på lördagar!!
Själv målar jag för fullt i butiken...allt görs om.....
Ha ett gott nytt år nu och det härligt i Sälen!
Kram Katarina

MiaMaria sa...

Från en God Jul till
ett Gott Nytt År!
Miamaria

Nygammalt sa...

Hoppas din jul har varit bra och att du har fått pusta ut lite.
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kramar.

Handplockat sa...

Tittar in för att önska dej
gott slut på 2007 & Nyårsglans

Kramen

MiaMaria sa...

God fortsättning på det nya året!
Miamaria