torsdag 7 februari 2008

Välkommen till mig på Lördag


Nu på lördag så har jag rea i butiken för att få ordentligt med plats för nyheterna jag beställde på mässan. 25% är det på allt utom de nyheter som redan kommit, sidobordet från House Doctor och Kayenes populära hylla.
Dessa två söta påsk harar tar emot i hallen tillsammans med kakfatet från Madam Stoltz när ni kommer. Hararna är alldeles ny hemkomna och kommer från SIA. Samtidigt som hararna anlände så kom lite annat fint också:


På översta bilden jättefina ljusfat, 70:-. Vinglasen till höger har också anlänt nyss, precis som de fina glasburkarna med ljus i, 95:-. Jag har också fått hem mer sommriga dekorationsstenar i två varianter. Alltihop kommer från SIA.
Hjärtligt välkomna på lördag mellan 11 och 15.
Sabina

13 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Nydelige ting!!! :)

MiaMaria sa...

Det vore ju inte dumt......
Tack i allfall för inbjudan.

En fråga bara är det hylln med lådorna? Vad kostar den tro?

Förstår att du väntar massor av varor frän mässa...kul!
Miamaria

MiaMaria sa...

TAck för snabbt svar....

HA´en bra dag!
Miamaria

Nygammalt sa...

Hej Sabina!
Hoppas det går bra med butiken.
Fina saker du visar.
Kram.

stina sa...

Jag skulle gärna komma ....men det är lite långt att åka! Lycka till med rean! kram Stina
p.s i dag gav jag bort 2 av ljusformarna jag köpte av dig till en vän och hon tyckte MYCKET om dom!

Kamomilla sa...

Skulle definitivt komma, om bara vägen inte vore så lång...

ängeln i vitt sa...

Nämen, en helt ny blogg för mig. Jättekul. Nu måste jag rulla der och titta på allt hi hi. Lycka till med butiken.

Ha det gott

Kram Carina

♥ Pia... sa...

Hej...åh en ny blogg och en ny affär för mej..så trevligt och i värmklnd oxå..inte sååå långt från mej ..jo nåra mil blir det bor ju i A-a -...men kanske man kan kika dit närmare vårsommaren..så fint och vad kul..jag önskedrömmer om en egen butik jag med..men har inte kommit såå lång än..får väl se...är ju lite äldre än dej:)...ska kika lite mer nu och återkommer ..tjingeling..PIA

Sallys hus sa...

åååå... Sabina vad det ser mysigt och inbjudande ut!
Vilka fina saker du fått hem redan!
Här kommer det bara kläder i massor......jag har redan drunknat och det kommer ju minst lika mycket till....hjälp!!

Hi hi...men kul är det!
Kram Katarina

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!

Passerade med sorg i hjärtat fredag kväll och söndag kväll......men huset såg så mysigt ut och jag ser verkligen fram emot att stanna till hos dig en annan gång....! Man måste ju ha något att längta till ;)

Kram Annemari

elin1976 sa...

Er innom for å øsnke deg en flott lørdag og ei fantastisk helg.
♥ fra Elin:O)

Sallys hus sa...

Bara lilla jag som kikar in och säger hej hej!!!
Kram Katarina

Min Skattkammare sa...

Jag måste kolla läget lite......!
Hur går det? Här är det lite trögt än......men det blir bättre och bättre!
Det ser så mysigt ut i din affär, skulle vilja kika in!
Ha´det så gott i vårbrisen!
Kram Kicki