onsdag 6 augusti 2008

Tillbaka i vardagen igen

Nu har man kommit in i den vanliga lunken igen, borta är lata dagar på stranden och möjligheten att ta dagen som den kommer. Det som lockar nu är Formex mässan som är sista helgen i augusti. Katalogerna från olika leverantörer dimper ner och senast fick jag Bloomingville. Jag har inte tidigare beställt saker från dom men funderar på att göra det nu i höst. Det fanns så mycket fint i katalogen och jag tänkte visa några bilder ur den.

En annan leverantör som jag funderat på är härliga IB Laursen, men dom kommer på mässan så jag tänkte kika på dom där. Åhh, vad kul det skall bli att gå på mässan....jiippiee.Hoppas man stöter ihop med några "kändisar". Jag såg på Handplockats blogg att hon skall ordna en blogg träff, det skulle ju vara hur kul som helst att träffa er andra men den dagen är inte jag på mässan. :((.

Innan jag tog lite semester så skrev jag att jag fått smycken från Pearls For Girls till butiken. Dom har varit sååå uppskattade och jag har sålt som smör i solsken. Det är ju så praktiskt när man kan köpa lösa berlocker till och på ett enkelt sätt förnya halsbanden.

Så en ny beställning smycken blir det absolut till Pearls For Girls. Tack Katarina "Lilla Ugglebo" för tipset om dom!

Ha en fortsatt trevlig vecka till er alla! Kram Sabina

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå gumman!

Jag sa ju det!!!
Hi hi...jag är jätte glad att det jag sa var rätt.....fniss....

Vilken dag ska du upp???
Kicki och jag åker på fredagen...är du där då???
Så fall kanske vi hinner med en fika.
Ib´s grejjer kommer passa finfint i din butik.
Ha en härlig helg nu!
kram katarina

Vardagslycka sa...

Jag längtar också till mässan. När är du där? Jag åker dit på torsdag över dan, sen åker jag tillbaka och stannar kvar lör - sön.
På fredag ska jag försöka samla ihop alla intryck från torsda´n...
Vi har också Pearls for girls smycken i butiken och de är verkligen populära, jag har haft dem ända sen de började för ett par år sen. Men jag tycker de har blivit bättre och bättre!

Vore kul att ta en tur till din butik och hälsa på också, det är så inspirerande att hälsa på hos andra!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram, Carina

Min Skattkammare sa...

Visst är det roligt och spännande med Formex, men när halva dagen gått brukar jag vara tom i huvudet!
Är du där på fredagen?
Må så gott!
Kramar Kicki