torsdag 11 september 2008

Nu anländer ny varor på löpande band

Mässan är avklarad och en massa saker beställda :). Jag hoppas bara jag får plats med allt i min lilla butik. Det är så svårt att inte falla för frestelsen att köpa allt....ler....Iår var det första gången som jag gick två dagar på mässan vilket gjorde att man inte fick sådana stress känslor att man inte skulle hinna med allt. Men å andra sidan så blev det nog lite mer handlat istället. Här kommer lite bilder från mässan :

Vackra kuddar och härliga stenar som båda delarna kommer att finnas i butiken under hösten och till jul.

En bild från On Interiörs monter. Jag handlade inget där denna gång men mycket fint har dom. Följande två bilder kommer från Miljögården där det blev en del handlat.

Det första som har kommit till butiken efter mässan är nya smycken från Pearls for Girls. Flera nya halsbands modeller och en mängd berlocker.Jag tänkte visa några exempel:
Dessa berlocker kostar alla bara otroliga 49:-/st.


Dessa kostar 99:-/st. Det är också ett väldigt bra pris.

Det här halsbandet är lite längre och till det finns det ett matchande armband. Jättesnyggt!

Det här är mitt favorit halsband just nu, fin lång kedja med ett hjärta, hänglås och nyckel som berlocker.

Det här coola halsbandet finns i två längder och är jättesnyggt i verkligheten. Kom ihåg att om du ser något på bloggen som jag har i butiken så är det bara att höra av dig på mailen så fixar vi det. Ha en trevlig helg allihopa! Kram Sabina

7 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Hej!
Vad kul att träffa dig på mässan! Alltid roligt att ses och "surra" litegrann!
Vi visar smycken bägge två idag, visst är de fina? Min favorit är också den med nyckeln och låset, har den på mig just nu!
Det är så spännande med alla paket som börjar trilla in nu!
Håller med om att det var skönt att ha flera dagar på mässan, det kändes inte så stressigt men å andra sidan så blev det nog väldigt mycket handlat!
Önskar dig en härlig helg! Hoppas solen skiner på dig också!
Kram, Carina

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!

Så mycket fint du visar från mässan.....snart börjar skidsäsongen och jag ser fram emot att besöka dig och din butik. Ha det bra så länge!

Kram Annemari

Floras Kulle sa...

Så himla fint! Jag har också dreglat över "pearls for Girls" smycken, de har något visst...
Halsbandet med kula och nyckel var helläckert, jag förstår verklgen att du gillar det!
KRAM:
Annette

MiaMaria sa...

Hej Sabina!

Kan förstå att det är lätt att handla på sig med allt fint som finns i dessa montrar.....

Och halsbanden är så vackra har ju själv ett.......

HA´en bra söndag!
MiaMaria

Sallys hus sa...

Hallå gumman!

Vilken massa fina bilder du visar....
Kommer du ta hem mer rengöring från HD??
Allrentet jag köpte är ju helt underbar......snålar med den för jag är så rädd att det ska ta slut.....

Ser fram emot nästa besök i din gulliga butik...;)
Kraaaam

Sallys hus sa...

Önskar dig en härlig helg!
Kraaaam

Drömmar om Junibacken sa...

Hej!

Jag älskar smyckena från Pearls for Girls! Jättevackra!
Tänkte att jag skulle ta mig en tur till dig och kika i din butik, jag ser att du har väldigt mycket fint!!
KRAM!