måndag 29 september 2008

Oj vad det rullar på...

Ja , ni som har träffat mig vet att titeln är bildligt beskriven, för er som inte träffat mig så är jag hjulbent för att citera Anders Olsson från Hagfors( simmaren som tog två guld och ett brons i Paralympics nyss). Det jag självklart menar är att tiden rullar på alldeles för fort veckorna bara försvinner. Jag kan berätta för er att om sjutton dagar så åker vi på semester, det ska bli sååååå skönt. Hela familjen plus svärföräldrarna mina beger oss till Los Angeles och Las Vegas i fjorton dagar. Helt fantastiskt skall det bli, vi var till Orlando, Florida för två år sedan och föll för det det stora landet i väst och har nu bestämmt oss för att åka tillbaka.

Jaag har lovat mig själv att jag fram tills vi åker skall göra flera inlägg och försöka visa nyheter från butiken. Får ta med kameran till butiken på onsdag :).

KRAAAMAR från Sabina

5 kommentarer:

Eddan sa...

Åååh, nu blir jag avundsjuk på er. LA och LV är två riktiga favoriter hos mig. Hade släkt i Californien och var över några ggr förut men tyvärr har jag inte varit där sedan -96. Abstinensen växer för varje år som går så snart måste det vara dags igen. Önskar er en jättefin resa!
/Anette

Vardagslycka sa...

Åh, vad härligt med en resa! Där har jag aldrig varit, så det är en dröm! Du måste ta mycket kort och visa sen.
Ja, hjälp vad tiden går snabbt! Nu är det snart helg igen...
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram, Carina

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!

Men åh, så roligt! Jag har aldrig varit i USA, men det är en dröm...... Ska finnas mycket att shoppa "over there" också! Ha en jättebra resa!

Kram Annemari

Ps: vi kör upp husvagnen nästa helg, jag vinkar till dig när jag passerar ;-) OM vi inte lyckas passera när du har öppet....då kikar jag in till dig!

Sallys hus sa...

Ha ha...vad rolig du är!!!
Det var ju en helknasig beskrivning......ha ha....
Såååå härligt med resan....jag är ju inte ett dugg avis....suck...

Den där fina pokalen på fot köpte ju jag hos dig...den är sååå fin...jag är så glad för den!
ha en härlig helg!
Kraaam

Anonym sa...

Åh va mysigt det ser ut Sabina!!:D
Hoppas ni får det bra på er resa! kram kram