lördag 27 december 2008

Så var julhelgen över

Nu har man klarat av alla julens dagar och det är dags att ladda om inför nyår. Vi firade jul hemma men åkte till Sälen på juldagen där vi kommer att vara ända fram till 4 januari, härligt. Butiken kommer vara öppen som vanligt, det vill säga de dagar som inte är helgdagar. Alltså iår bara idag den 27:e och 2009:s första öppna dag är lördag den 3:e januari. Tur att jag har mamma och svärmor som ställer upp i butiken så jag kan vara här uppe och njuta av snö och kyla.
Jag hoppas att ni har haft en fin julhelg och att ni varit snälla och haft turen att få en present från tomten......ler.... Själv så tror jag att jag har varit superduper snäll för jag fick en hushållsassistent från Kitchen Aid av man och barn. :). Jag blev överlyklig för jag har nämligen länge velat haft en sådan. Men mannen påpekade tydligt att det var en kombinerad julklapp och födelsedagspresent eftersom jag fyller år om en vecka, men det är helt ok när man får det som står högst upp på önskelistan ellerhur?

Önskar er alla ett Gott Nytt År! Kraam Sabina

5 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hej!

Hoppas ni får en härlig vistelse i Sälen! Vi åker upp imorgon bitti, ska vara en vecka...ska bli härligt....sol är utlovad!

Kram Annemari

Vardagslycka sa...

Hoppas du har härliga dagar i Sälen med mycket mys och glädje!
Det är guld värt med hjälp i butiken.
Nyårskramar från Carina

Anonym sa...

Hoppas ni har det bra. Ska göra allt jag kan på lördag. Gott Nytt År Kram Mamma

Sallys hus sa...

Hej Sabina!
Oj vad länge sedan det var som jag kikade in här hos dig ser jag......
Vad mysig julmarken lät.....hade gärna velat spatsera runt på den.....

Det ser lika mysigt ut som vanligt i din butik.
Hoppas ni har det toppen i Sälen....
Själva ska vi till Lesjöfors o fira nyår....det ska bli jätte mysigt!

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kraaaaaaaaaam Katarina

Victoria sa...

Hoppas ni hade det trevligt i Sälen! Vi var där också och det var ju i alla fall strålande väder - men kallt!