söndag 18 januari 2009

Formex avklarat


Idag är vi hemkomna efter en helg Stockholm och som bara gått i inredningens tecken. Vi åkte upp på fredag morgon och styrde direkt mot mässan. Väl framme började vi med att gå till IB Lauren och kolla in deras monter, mycket fint hade dom......

Ser ni den fina Vispskålen med handtag som står i skålen? Den kommer bla att komma hem från IB. Dessutom har jag blivit kund hos några nya leverantörer också, bla Diffrent Design som hade fina väggord, men istället för "klistermärken" som sätts på väggen var dessa vita träbokstäver. Helläckra!


Ja, hela dagen gick vi på mässan. Träffade som hastigast Katarina från Lilla Ugglebo och såg på avstånd Kicki från Min Skattkammare, synd att det inte fanns mer tid för en liten pratstund :(. Lördagen blev lika som fredagen, mässa hela dagen och sedan hem till hotellet och slappa. Söndagen så bar det iväg till SIA för handla in lite vårfräscht innan det bar av hem till värmlandsskogarna igen. Det är konstigt hur det är när det gäller inredning, fast man har blivit proppad full så har man inte fått nog utan skulle nog kunna gå både på mässan igen och avverka ett par inredningsbutiker också...ler... Jag avslutar med denna söta ängel i gjutjärn som också kommer att komma in från en ny leverantör. Ja, nu är det bara att vänta på att dom nya varorna skall börja rulla in.....

Bilderna jag använt kommer från Ib Laursen, Diffrent Design och Offside AB.

Ha en trevlig vecka allihopa! Kramar Sabina

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken fin skååål!! Vad kommer den i för färger?

Anonym sa...

Ååååh!
Du kanske kan lägga undan en åt mig? Så kan mamma komma och hämta den :P Vad kostar den? Den va ju lööööövly! :D
Japp allt är bra här:) Hoppas det är det med er också! kram

Vita hjärtan sa...

Hej!

Så spännande.........!!!! Ser fram emot bilder på allt nytt!

Ha det bra!
Kram Annemari

Anonym sa...

Japp jag påminner:D Vill nog ha två förresten.. en till söta mamsen också:D

Min Skattkammare sa...

Vad roligt att du är nöjd med inköpen. Jag tycker att de kunde göra lite fler nyheter bara, eller också så har man blivit kräsen och krävande.....fniss! Fast lite hittade jag allt också.
Vi får försöka få till en liten "date" nästa gång det är mässa. Jag fattade som att ni skulle åka på helgen.
Det skulle vara så kul att besöka din butik också.
Ha det så bra!
Kramisar Kicki

Sallys hus sa...

Hallå gumman!

ja det var jätte synd att vi inte hann prata en stund....jag mådde pyton hela dagen så jag ville helst inte vara där alls....:(

Jag fick ingen inspiration alls den här gången...tyckte bara allt var samma samma.....kanske var det för att jag inte mådde bra.
Kul med nya leverantörer...fniss....
Offside har jag handlat från i ett par sässonger nu och de där väggorden stod jag också o hängde över...beställde inga...men tror du vi har lika smak du å jag...fniss....

Ha en härlig helg!
Kram Katarina

Min Skattkammare sa...

Hej Sabina!
Tack för dina fina hälsning, vad glad jag blir!
Hoppas att du också har det bra, och tänk att vi klarat av januari.....nu blir det bara bättre hela tiden!
Kramar till Dig
Kicki

smultrongården sa...

Halloj!

Tro inte att jag glömt dig. Känns som om kuvertet har klister i min väska... Hade det med till formex - tänkte att kanske jag träffar på dig. Och tänk jag tror att jag såg dig bakom montern m växthus, kommer inte ihåg vad dom heter just nu. Men då var vi i full färd att prata m leverantören så jag kunde gå ur huset till dig. Vet förresten heller inte om jag hade rätt, hihi! Var du där på torsdagen? Nu åker det på lådan i morron o då är det bara att hoppas att du inte har den leverantören själv...
Ha det riktigt gott!!
Kramar Eva

Vita hjärtan sa...

Hej Sabina!

Är så glad att jag hann in till dig förra veckan! Älskar din lilla söta stuga! Och det är alltid lika trevligt att träffa dig! Hoppas det blir någon mer gång i vinter. Kika in hos mig och se vart jag placerade ut mina nya saker!

Ha det bra i fjällen!
Kram Annemari

Sallys hus sa...

Hallå där!

bara kikar in o skickar en kram...
Katarina