torsdag 11 juni 2009

Halloj på er!

Tro det eller ej men nu har jag åter hittat en liten gnutta blogginspiration. Efter att jag fick mer tid över efter nyår så trodde jag ju att det skulle bli mer bloggande men det blev precis tvärt om, det är konstigt hur det är......
Såklart har det hänt massor sedan sist. Sist var det Lesjöfors Dagen då vi hade lite extra jippon utanför butiken som tilltalade det manliga delen av besökarna, veteranbilar, motorcyklar och 4-hjulingar. Dessutom hade jag cafe utanför butiken vilket var väldigt lyckat.

Massor med nya varor har ju också anlänt under hela våren.Den översta bilden visar mitt absoluta favoritfat i sommar som det står bullar på. Har haft det i butiken i omgångar men väntar nu på fler. Dessutom finns det mer i serien fast på dom står det vin, bärs och grogg på. Väntas in i butiken inom kort. Dom blir perfekta gåbort presenter och presenter till det manliga könet. Annars är det ju väldigt svårt att hitta bra presenter till gubbar i en inredningsaffär om dom inte är väldigt intresserade av inredning förståss :).

Nu är det dags att knyta sig så man är utvilad inför skolavslutningen imorgon i Rämmens vackra kyrka.


Ha en bra helg allihop och hoppas allt regnande övergår i strålande solken. Kramar! Sabina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!!!
Roligt att du är tillbaka! Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. Kram Kerstin

Anonym sa...

Jag säger också äntligen. Har saknat din blogg med alla fina saker och hoppas du upp daterar den oftare nu, du har ju mycket fint att visa.
Vi syns på tisdag.
Kram
Moster