lördag 15 december 2007

Julen närmar sig

Julen närmar sig mina vänner och med det också stressen över allt som måste hinnas med innan jul. Själv tänkte jag beta av lite på min lista ikväll eftersom jag är helt själv denna helg då maken och barnen är till Sälen denna helg. Glad i hågen började jag baka mandelmusslor men snart fick jag kasta allt ihop eftersom det var omöjligt att få ur kakorna ur formarna. Trots att jag penslat formarna ordentligt. :(

Igår var det tjejkväll i butiken, min mamma var här med ett gäng vänninor. Det var jättekul, dom gick runt i butiken drack lite vin och åt gott tilltugg. Jag slog in julklappar för brinnande livet. Tack allihop för en trevlig kväll och ni är alla välkomna tillbaka närsomhelst!
Tyvärr glömde jag kameran som vanligt så jag kan inte visa något från kvällen.



Däremot visar jag denna fina bild från House Doctor på deras superfina julkulor och juldroppar som jag nu har fått in i butiken i silver och guld beiget. Dom är helt underbara.

Ha en trevlig lördagskväll! kram Sabina

7 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!

Jag är så jätte fätte glad för din skull!!

Tänk att det går så bra!!
Det är du väl värd efter allt slit!
Kul att vara tvungen att beställa mer så där på en gång!!
Jag kommer susandes till din butik framöver så fort vi hittar en helg som passar.

Jag är jätte sugen på att fräscha upp min butik nu men får lov att hålla mig i skinnet till efter nyår....tiden finns bara inte!

Ha det gott!
Kram Katarina

Kamomilla sa...

Vad mysigt i din butik. En sån kväll var säkert mycket uppskattad!
Bra att det går så fint för dig i din mysiga affär!

Härliga julpynt i läckra färger!

MiaMaria sa...

Hejsan!

Kul att det går så himla bra....

Vackra kulor du visar.
Och vilken härlig kväll för dina vänner låter så mysigt.

Du får ha en bra vecka!
Miamaria

Min Skattkammare sa...

Hej!
Vad roligt att du fått sån bra start på butiken! Det behöver man för att inte tappa tron på det man gör.
Jag tror att det är enklast om du ringer mig. Tel:019-281358
Jag finns på plats på dagtid (kan vara ute på en promenad) men då är det bara att prova igen!
Kram Kicki

Anonym sa...

Tack för senast gumman, vi hadde jättemysigt. Kram Mamma

Handplockat sa...

himla kul att det går så bra
det är ju så underbart nöär man måste göra rep order..
är kayene en bra leverantör?

ha det bäst

Min Skattkammare sa...

Kom det idag??
Såg du att portot blev fel, du kan göra om räkningen. Portot blev bara 11kr. Som hittat!! hi hi
Riktigt God Jul!
Kram Kicki