tisdag 11 december 2007

Äntligen ett nytt inlägg

Nu kommer äntligen ett nytt inlägg, det var långa en och en halv vecka sedan sist. Men det har varit fullt upp sedan jag öppnade butiken. Dessutom är det ju så mycket annat man skall hinna med så här års, julbord, lucia, julpyssel,födelsedagar och mycket mer. Sen har jag haft två tjejkvällar i butiken inbokade och det tredje blir på fredag. Jätte jätte kul är det att jag fått en sån flygande start med Gårdslyktan.


Förra måndagen fick jag ju beställa mer varor , On Interiör och Kayene var jättesnabba att leverera mer varor. Igår beställde jag från Madam Stoltz, Sia och Nyblom & Kollén, och dom lovade att leverera denna vecka. :) Dessutom väntar jag på saker från House doctor och Sockerbageriet när som helst. Tur är väl det för det känns trist när det inte är fullt i butiken.

Visar lite från butiken men lovar att visa mer varor när allt kommit. Ha en trevlig kväll ! Kramar från mig.

6 kommentarer:

Nygammalt sa...

Vad glad jag blir över att det går så bra för dig. Önskar jag bodde nära för du har ju så mycket fina märken hos dig. Förstår att varorna går åt.

Kram.

Stina sa...

Oj, vilken mysig butik du har. :-)

Marie sa...

Vad roligt att det går så bra med butiken! Bilderna från butiken ser verkligen jättemysiga ut!

Kram Marie

MiaMaria sa...

Låter väl underbart att du har fullt upp....

Och jag vill önska dig en mysig lucia!
Miamaria

Anonym sa...

vilka fina och stämningsfulla bilder :)

Kamomilla sa...

jag gissade väl det1 att det skulle gå så bra! det är så roligt att höra!

Hoppas du orkar med julhandlen! Detkan ju vara ganska full rulle!
kamomilla