lördag 1 december 2007

Nu är invigningen avklarad

Ja, nu har det varit invigning av butik Gårdslyktan i Lesjöfors. Aldrig i min vildaste fantasi hade jag trott att så många skulle komma. Jag har fått så mycket blommor och andra saker från både företag på orten och från privatpersoner. Vissa saker gick som smör i solsken och jag skulle nog behöva göra någon beställning till veckan för att fylla ut i butiken. Någon av er där ute kanske vet om det finns någon snabb leverantör där man kan göra kompletteringsbeställningar?

Så här hade det sett ut om du kommit på besök idag. Det började snöa imorse och snöade kraftigt under hela dagen. Jättemysigt...


En när bild på trappdekorationerna, tallträdet fick jag av min mamma till invigningen. Jättefint tycker jag!



Så här såg det ut utanför butiken nästan hela dagen. Jag vill tacka alla som besökt butiken idag eller som på något sätt hjälpt mig inför öppnandet och tack till er alla bloggvänner som peppat mig under resans gång. TUSEN TACK! Denna dag har varit ofantligt rolig.

Trevlig första advent till er från mig! Sabina


16 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jag VISSTE det!!! du har ju det så himla fint och har jobbat så!!!
Vad jätte jätte roligt att höra att det gick¨så bra! Här hoppar jag av iver!! Grattis!

kram, Kamomilla

Tea Kristin sa...

Gratulerer med vellykket åpning! Og masse lykke til videre!

LantlivsAnette sa...

Men du..vad roligt att det kom så många till invigningen..tro jag det med ett så vackert dekorerat hus och såå himla fina saker..lycka till nu med jul försäljningen..
Kram Anette
P.s ha en skön advent,jag ska till butiken nu,vi har ju Söndags öppet 12-16..och det är alltid mycke kunder,dom har ju tid att handla på en Söndag...

Victoria sa...

Ett fortsatt lycka till med butiken! Kommer in nån annan dag när det är lugnare,svårt att se alla fina saker på en gång..
Men mycket fint hann jag se...

Therese sa...

Gud va fint och mysigt det ser ut Sabbi!!:D

Min Skattkammare sa...

Åhhh.....men titta så många bilar! Vad roligt för dig, och lokala företagare som stöttar dig, toppen!!
Det ser så mysigt ut, och de verkar trivas......hi hi!
Nån snabb leverantör har jag knappt stött på....suck! Du får ringa och säga att det är kriiiiis....!
Fortsatt LYCKA TILL!
Kram Kicki

Sallys hus sa...

Hallå!!

ååå va kul att det gått så bra att du redan behöver fylla på.
önskar sååå att jag hade kunnat vara där.
Va kul att få se mer av butiken. Det ser stort ut.
Vilken aldeles urfin kassadisk!
Måste nog göra ett ryck och fixa klart i min butik...suck...det har ju ända gått 2 år så det börjar blidags..

Jag vet inte heller någon där du kan få blixt leveranser.
Ring till de du redan har och hör efter vad de har hemma.

Jätte jätte stort grattis från mig och en jätte jätte stor kram!
Katarina

Ps...
Älskar det där trädet på trappen och de övriga dekorationerna också.

Anonym sa...

Underbart Sabina!
Jättefina bilder och vilken lyckad invigning det verkar ha varit. Synd att jag och Sofia inte tog oss upp till dig, fast du verkar ju ha klart dig väldigt bra i alla fall... ;-).

LYCKA TILL FRAMÖVER! Jag och hela Communicare är solta över dig, en verklig famgångssaga!

Bara att köra på...


MVH

Mathias Mellgren
Företagscoach
Communicare

Nygammalt sa...

GRATTIS GRATTIS!
Förstod att du skulle göra succé med din fina butik! Hade gärna besökt dig om jag bara hade bott närmre.

Trevlig fortsättning på första advent!
Kram.

En inredoholic sa...

En ny sida..! hittade dig hos lantlivsanette. Roligt :)

MiaMaria sa...

Men vad roligt att det gick så bra!

Och vilket mysigt väder du fick på köpet också....

Lycka till i fortsättningen också!

Ha´det gott så länge så hörs vi!
Miamaria

Anonym sa...

Lycka till i fortsättningen med butiken ,det såg ju för himla mysigt ut.Visst är det kul?
Ring och kolla med dina leverantörer vilka som kan skicka lite varor snabbt.
Kram ewa

junhe sa...

lycka till med butiken, om den varit på närmare håll hade jag varit en stadig gäst. tack för titten/ mvh junhe

Handplockat sa...

Grattis vilken succé

så mkt fint =)
Madame stoltz brukar leverera snabbt

stora kramen

Min Skattkammare sa...

Hej Sabina!
Menar du det som är på samma inlägg som luciatåget om du skrollar neråt? I såna fall har jag ett kvar.
Hur går det i butiken, är det kul, har du fått tag på nåt nytt?
Många frågor, hi hi!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

Hej igen!
Bättre sent än aldrig.......hmm
Det är liksom två olika smycken på den bilden, det långa har jag och det kortare finns fast ännu kortare än på bilden. Fattar du nåt av vad jag yrar om? fniss
Jag tror (är inte i butiken just nu) att det långa ligger på 369:--
Det korta 219:-, tror jag.
Är det något av dem? Du ska få exakt pris.
Vi hörs igen!
Kram Kicki