onsdag 16 januari 2008

***Formex mässan***


Nu dröjer det inte innan man får sina sinnen stillade på Formexmässan. Längtar verkligen......
Fördriver tiden lite med att hoppa runt bland olika leverantörers hemsidor. Det är så himla svårt att veta hur jag skall göra. Jag menar förra gången, i augusti, var ju mitt första besök då jag bara tittade runt och letade leverantörer. Alla beställningar gjorde jag ju hemifrån sen. Men nu skall jag ju beställa direkt på plats. Är lite kluven hur jag skall göra, beställa mycket både vår och sommar eller beställa en del och sedan beställa under vårens gång....??? hur gör ni andra som också åker på Formex och köper in??


Tänkte visa lite inspirationsbilder från några leverantörer:
Först från Kayene som jag beställt från under hösten och kommer besöka under mässan.


Nästa bild kommer från danska House Doctor som säkerligen också kommer få en order..hihi..

Mässor kan verkligen få en på bra humör så jag tänkte ha en liten tävling här på bloggen när jag kommer hem. Mer info kommer efter mässan......

Tills dess: Ha det bäst! Kramar Sabina

6 kommentarer:

Kamomilla sa...

Man vill ju dit!... *drömmer*

Therese sa...

Oj va mycket fint!! Måste verkligen komma till din butik nästa gång jag är hemma! Kram

Anonym sa...

Åh så kul att få va på mässan.
Brukar egentligen fara två gånger/ år men jag tänkte att de flesta leverantörer kommer resande och har webbsidor.
Det brukar bli en tendens till att handla mer än man skulle.
Fast man missar på något vis nyheterna och kanske någon ny grossist.
Jag brukar fördela ut inköpen under säsongen och förhandla hårt om kreditdagar.
Ha det så kul på mässan
Kram ewa

MiaMaria sa...

Vackert!
Trevlig resa och en härlig helg!
Miamaria

Chatarina sa...

Vilka fina saker, du kommer säkert att hitta massor. Tänk den som fick åka dit.
Ha det gott Chatarina

Sallys hus sa...

Hallå där!

va kul det var att vi sprang på varandra!!
Hoppas du är nöjd med mässbesöket....jag håller med...det är dösvårt!

Jag beställer det mesta på mässan sen tar jag hem mer om det behövs.

Kram Katarina