tisdag 22 januari 2008

Åter hemma i Värmland

Nu är jag åter hemma efter ett fantastiskt roligt besök i Stockholm. Vi åkte upp på fredag morgon och styrde kosan direkt till mässan. Eftersom jag ville bli ny kund hos miljögården ovh dom bara tar in 10 nya kunder varje mässa så gick vi dit direkt. Kanske ett misstag så här i efterhand eftersom gubben var med :). Han trodde nog att vi aldrig skulle komma därifrån stackarn. Hoppas han inte är avskräckt för all evighet...... Hos Miljögården träffade vi Barbro som har den fina butiken Handelskompaniet i Linvallen, Sälen. Sedan gick vi runt och tittade, inspirerades och handlade. Jag tror faktiskt gubben tyckte det var kul bara han slapp gå i samma monter över en timme... På eftermiddagen stötte vi ihop med Katarina från Lilla Ugglebo, hon är så trevlig och gullig.

Tyvärr glömde jag kameran så jag kan inte visar några fina bilder från mässan. ;(

På lördagen bar det iväg till Sias showroom där det också blev lite handling:). Hittade jättefina olivträd till våran altan. Därefter blev det lite shopping innan vi åkte hem till Värmland igen. Hemkomsten blev inte så trevlig alls, på natten mot söndag så fick både jag och den yngsta sonen magsjuka, som är den VÄRSTA sjukdom man kan ha. USCH! Men nu är jag bättre och fit for fight igen!


Innan jag åkte på mässa så utlovade jag en tävling eller rättare sagt en utlottning.


Priset i utlottningen är dessa:



Två fina ljusformar i zink från House Doctor. Jag älskar dom här, dom är sååå fina. Allt du behöver göra är att lämna en liten kommentar att du vill vara med i utlottningen och sedan hoppas på Fru fortuna. Du kan lämna kommentarer fram till söndag kväll kl 19 då jag kommer att ha dragningen efter att vi kommit hem från Sälen.

Ha det så bra fram tills dess och lycka till! Kramar från Sabina

20 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hejsan!
Låter som en trevlig tur till Stockholm och mässan.......

Och magsjuka usch fy det finns inte ord..........

Självklart vill jag ta chansen att vinna detta pris......

Haén skön vecka!
Miamaria

Anonym sa...

Vilken tur att magsjukan inte bröt ut under mässan eller i bilen.
Förstår att de var kul att vara på mässan.
ha de gott kram ewa

Carina sa...

Kan tänka mig att det var kul på mässan synd att man inte kan åka dit som privatperson. Magsjuka är verkligen inte roligt. Hoppas du får det bra i sälen, jag åker till sälen i morgon.

Anonym sa...

meen hallååå, jag vill också vinna, trots att jag redan har köpt flera såna där;))

kram din kära syster

Spånga lyan sa...

Låter som du haft en rolig helg i Stockholm.
jag vill gärna var med på utlottning av dina fina ljusstakar.
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Ljusstakar får man aldrig för många av. Jag deltar också gärna i utlottningen. Den gamla dagmamman

Vardagslycka sa...

Hoppas du är piggare nu! Inge vidare med magsjuka. Jag var också på mässan. Mycket fint denna gång som jag beställde. Var där på söndagen och sprang runt i montrarna för att hinna så mycket som möjligt.
Ha det gott. Kram, Carina

Vardagslycka sa...

Hej igen!
Glömde ju säga att jag gärna vill vara med i utlottningen!
Kram igen.

Lilla Blanka sa...

Åh det verkar ha varit såå roligt på mässan! Jag hade ju inte möjlighet att åka, men det känns nästan som man varit där när man sett alla bloggares fina bilder därifrån :)
De där ljusstakarna är såå fina!
Kram
Mia

Kamomilla sa...

Skönt att höra att du mår bättre, finns inge värre än magsjuka!!

Sött pris du har valt!

Anonym sa...

Nyfiken på alla fina saker du beställt i Stockholm under helgen.
Ljus stakarna har jag ju redan sett och vill gärna vara med i utlottningen av dem.
Ha det bra. Vi ses snart.
Kram
Moster

Anonym sa...

Grattis du gissade rätt i min tävling och ska få ett pris.
Lämna din adress i min kommentar så skickar jag den omg.
(Jag lägger inte ut den kommentaren med adress.)
kram ewa

Anonym sa...

Tänkte bara säga grattis till det delade förstapriset med mig hos Trollmor, grattis!
Har aldrig tittat in här förut så nu fick jag den möjligheten med.
Och så kom jag mitt i en tävlig till,är gärna med om jag får. De där ljusskålarna är ju så jättefina.M.v.h Katta

Anonym sa...

Usch, de är inge trevligt att ha magsjukan! Tur att de gick över så snabbt!
Nyheten att de finns en inredningsaffär i lilla Lesjö har kommit till Örebro :D
Vill gärna vara med i utlottningen av de söta ljusstakarna!
Hälsn. Marie

Sandra sa...

Ahhhh! Jag har ju fått en sådan där söt ljusstake av din snälla syster. MEN - tro det eller ej - den behöver sällskap ;)

Hälsningar, Sandra

stina sa...

Hejsan! Hittade till din blogg nu ikväll och det var ju tur! Ljustakarna är så fina så självklart vill man ju vara med i din utlottning! Va mysigt med en egen butik. Kram Stina

Vita hjärtan sa...

Hej!

Vad glad jag blev att upptäcka en sådan mysig butik mitt emellan mitt hem och Kläppen, dit vi åker många gånger/år, kanon! Ska verkligen stanna till vid tillfälle.......!

Så söta ljusformar, vill gärna vara med i utlottningen.

Kram Vita hjärtan

Chatarina sa...

Vad kul o gå på mässan du har säkert beställt en massa. Hoppas jag får tillfälle att åka till din butik.
Men innan dess så vill jag gärna vara med i utlottningen av ljusformar.
Må så gott Chatarina

Anonym sa...

Givetvis är jag alltid ute i sista minuten pust de är ursöta ju...

Malin.E sa...

Givetvis är jag alltid ute i sista minuten pust de är ursöta ju...