onsdag 9 januari 2008

Tillbaka i vardagen

Nu är man tillbaka i verkligheten igen. Mycket har hänt sedan sist, julen har passerat likaså nyåret, en härlig vecka i Sälen är över och jag har fyllt 35 år. På sätt och vis är det skönt att vara tillbaka i vanliga gängor igen, men det är härligt att ta dagen som den kommer också:D.


I butiken har det varit ganska lungt nu när julruschen är över, men så är det väl för alla gissar jag. Det som jag ser fram emot nu är Formexmässan som är nästa helg i Stockholm. Det skall bli så roligt!!!! Ser verkligen fram emot att få köpa in vår och sommar prylar att fylla butiken med.

På fredagen blir det Formex och på lördag ett besök hos SIA i frihamnen.


En bild ifrån butiken med fina ljuslyktor från Madam Stoltz, därifrån är också brödfatet, de våriga snödropparna kommer från House Doctor och den rutiga duken är från Nyblom & Kollen. Vartifrån ramen kommer tror jag ni ser*ler*.

Är det något ni ser på bloggen som ni gillar och skulle vilja köpa så ring till butiken så skickar jag. Nu får ni ha det så bra till nästa gång. Kram Sabina

10 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå fialotta!

Grattis i efterskott!

Om det är någon av oss två som är sugen på att komma till den andres butik så är det väl jag!!!

Vet inte riktigt när det blir men förr eller senare så!

Den där ramen har jag 2 av...tycker så mycket om den....det är så himlans fint med svart/vita foton i den.

Jag ska på Formex fre-lö.
Kanske vi kan ses då!
Jag ska träffa några andra bloggare också...
Åker du själv eller har du syrran med dig???
Kram Katarina

Min Skattkammare sa...

Hej Sabina!
Ja, nu är det lugnare, men vänta bara........hi hi!
Visst ska det bli kul med mässa, alltid spännande att se om man hittar nåt nytt! Hoppas det!
Fina saker har du i din butik!
Kram Kicki
(ps. inte har du glömt mig........?)

Min Skattkammare sa...

Hej igen!
Jag har kollat varje utdrag från plusgirot men inte sett nåt.
Men vad nu......måste kolla igen noga.
Jag återkommer!
(jag tvivlar inte på dig, tro inte det, snälla)
Kramis

Min Skattkammare sa...

Nu har jag fått några gråa hår till, hi hi!
Jag hittade det!! Men utdraget låg i ett A-4 brev, alla andra gånger skickas de i halva det formatet.......därför missade jag det, jösses!! Ja ja, nu har jag fått lite städat i pappershögen.
JAG AVSKYR PAPPER!!! Blääää....
Allt gott, slutet gott!
Kramar Kicki

Anonym sa...

Stort GRATTIS i efterskott önskar jag!

Kamomilla sa...

Hej!
Så roligt att höra från dig. Det är nog lugnt i alla affärer just nu. Alla har slut på pengarna och tycker väl sig ha det de behöver. Men bara ljuset kommer om några veckor så blir det fart för då vill alla ha in våren!

Må så gott och njut av lugnet också!
Kram, kamomilla

MiaMaria sa...

Se där jag ....åter tillbaka.
Och grattis till dig i efterskott. Hoppas allt är bra!
Miamaria

Nygammalt sa...

Grattis i efterskott!
Ja du, januari är en riktigt seg månad...tur för mig så får jag lön redan på tisdag! =)

Va kul med mässa, önskar också att jag hade fått besöka dem... =(

Kram på dig.

Handplockat sa...

Grattis

visst längtar man nästan ihjäl sig till formex

jag håller på att bli tokig

ha det bäst

Min Skattkammare sa...

Hej Sabina!
Visst ska det bli roligt att få ny inspiration med alla nyheter! Det värsta är att vänta på det när man väl beställt, det kan ta tid ibland.
Vet du, vi ska åka på torsdagen så vi ses tyvärr inte denna gång, men jag hoppas ju komma iväg till din butik när våren närmar sig! Vi får väl se om man kommer iväg.
Ha´det så bra! Hoppas du hittar massor av fina saker!
Kram Kicki