onsdag 7 november 2007

Hemma igen


Nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg, men det har varit lite svårt att hinna med allt och
de senaste dagarna har jag ägnat mig åt butiken och familjen.


I helgen var jag ju i Sälen och där var det faktiskt snö, det snöade på fredag kväll och sen låg det kvar hela helgen. Jättemysigt.... Sedan var vi ju till den mysiga butiken i Lindvallen. Några trevliga saker fick följa med hem :) , visar bilder när jag pysslat ihop något av det.


Jag har också fått hem lite mer varor, bla från PB Home. Här kommer lite smakprov på fina burkar att ha socker, te och kaffe i, några kuddfodaral och söta hjärtan.


Nu är det bara brygt tre veckor kvar till invigningen och jag börjar bli lite nervös. Mest funderar jag på om jag har tagit hem rätt grejor, det är ju väldigt svårt i början innan man vet vad folk kommer efterfråga. Nu har jag ju fått gå helt på min smak och känsla. Är det så för er som har butik, är det eran smak som styr helt och hållet eller anpassar ni efter kunden eller är det en mix av båda kanske? Lite orolig är jag iallafall att jag inte tagit hem rätt grejor...... vill att det skall bli den 1 dec så jag får svar....:).

Ha det bra! Sabina

7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Det blir nog jättebra ska du se!

Snö, det längtar jag efter...
ha ett bra veckoslut!
Kamomilla

Handplockat sa...

det kommer att bli hel bra lita på din egen förmåga

jag har åxå packat upp Pb varor "kattmatsburken i samma serie som dina burkar" de har så mkt fint

ha det bäst

MiaMaria sa...

Låter som du haft det mysigt i Sälen....

Det kommer att bli sååå bra lita på dig själv......

Trevlig fredag!
Miamaria

MiaMaria sa...

LYCKA TILL I TÄVLINGEN!

Miamaria

Lilla Blanka sa...

Tack för ditt besök hos mig!
Vad kul att titta in till dig, det ser jättemysigt ut..!
Ha en bra helg!

Min Skattkammare sa...

Har ni snö som stannat kvar? Det snöar för fullt nu.......mysigt!
Nu närmar det sig för dig, spännande.
Mycket fint du handlat in, det kommer att gå bra!
Stor kram Kicki

Sallys hus sa...

Vad härligt ni verkar ha haft!!

Jag förstår att du är nervös!!!
Det var jag också...är fortfarande förresten...i alla fall när jag tar hem kläder.

Jag kör nog en mix av både och...
Men jag tar inte hem något jag tycker är fult....sen vill jag kanske inte ha precis allt hemma hos mig. Lite måste man ju lyssna in kunderna också.

Det kommer gå bra ska du se!
Du har ju superbra förutsättningar.
Skaffa en kortdragare illa kvickt bara...fniss...

Kram Katarina