söndag 25 november 2007

Slutspurt

Ja, då är det mindre än en vecka innan butiken skall öppnas för första gången. Kan nästan inte fatta att det är så nära nu....jag tycker inte det är länge sen jag bestämde mig för att ta steget.

Det kommer bli så JÄTTESPÄNNANDE, men samtidigt nervöst. Det har kommit fram så många personer som tycker det skall bli så kul att jag skall öppna butiken och det känns jättebra och väldigt inspirerande.

Idag har det fixats med lite eldragningar och flyttning av telefonjacket till kortläsaren, plockats med lite varor, lite planering av placering av grejor osv.

Jag har beställt lite grejor från Sockerbageriet också, bla strutar med julkola, gammaldags glögg och småklubbor, och jag hoppas det hinner komma under veckan.

Denna vecka kommer det bli mycket fixande i butiken och jag skall försöka uppdatera er så ofta jag kan. Under tiden så visar jag en bild till från butiken och den är tagen på väggen ovanför soffan på en jättefin hylla från Kayene.


Må så gott! Kramar från Sabina

12 kommentarer:

MiaMaria sa...

Det kommer ju att gå så bra Sabina....

Vilken fin vägghylla med lådor. Den har du til försäljning förstår jag i din butik...super.

Jag önskar dig all lycka!

Miamaria

Anonym sa...

Ja nu väntar vi bara på att det ska bli lördag. Vilken tid blir det öppning så vi vet när vi ska ställa väckarklockan. Jag är jättenyfiken
Lycka till från den gamla dagmamman.

LantlivsAnette sa...

Wow vilken fin butik du kommer att få..vad roligt att få se allt när du har piffat färdigt på alla hyllor !!
Vad roligt att du gillade vår julskyltning..och precis som du säger..det är mååånga timmars jobb bakom,det tänker nog inte vanliga kunder på...
Kram Anette

Sallys hus sa...

Hallå där!

Jag förstår att det är pirrigt!
men tänk va kul och vilken bra start du kommer få....julsugna kunder å allt!
Vilken fin hylla...
Det lät mysigt det där med kola och klubbor.
Vet inte när vi åker till Lesjöfors nästa gång men jag kan lova att jag kommer till din butik som en oljad blixt då!

Ha en bra dag!
Kram Katarina

Kamomilla sa...

Spänningen stiger... Jag sitter här och biter på naglarna i väntan på att få höra hur det blir!

Och allt går bra, det är säkert!

Handplockat sa...

pirr i magen jag längtar åxå
lova att visa bilder när du är färdig

kramelikramen

Lilla Blanka sa...

Tack för dina snälla ord i min blogg!
Åh vad mysigt det låter och så spännande att öppna egen butik!!!
Ja, det skall jag absolut komma ihåg att stanna till nästa gång vi åker uppåt Sälen-hållet :)
Låter som det kommer bli en mysig o personlig affär, så det blir säkert en succe!
Kram o lycka till!
Mia

En inredoholic sa...

Så fint!! vackert hjärta!!

Tea Kristin sa...

Så spennende! Lykke til med åpningen! Det ser ut som om du har en kjempefin butikk! :)

Nygammalt sa...

Vad fint du har hunnit få i din butik! =) det kommer att gå suveränt, du verkar ju redan ha kunder.

Kram.

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad spännande med butiken!! Lycka till. Härlig sida du har... Kommer tillbaka! :-)

/Jes
http://
vitavillavila.blogspot.com

Ann-Catrin sa...

Gud vad spännande med en egen butik..sånt där som man bara drönmmer om..härlig sida du har många fina inspirerande bilder. Kommer snartt tillbaka