lördag 10 november 2007

Inspirations hörna i butiken

Hoppas ni har det trevligt nu när Kung Bore har kommit. Här hos oss har vi vitt överallt och det snöar fortfarande.


Jag har bestämmt mig för att ha en liten inspirations hörna i butiken där man kan slå sig ner en stund och inspiereras till att pyssla med både det ena och det andra. I hörnan kommer det att finnas böcker för både inredning, pyssel och bak. Nu när julen nalkas för dörren så tänkte jag fresta med dessa böcker:





När butiken öppna är ni hjärtligt välkomna in och inspireras av dessa härliga böcker.

Ha en trevlig lördags kväll! Sabina

11 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå!
Va bra då kanske jag får sova i natt då!

fniss...

Va mysigt att kunna få plats med en sån hörna... Det får jag bara på sommaren ute..

Du kommer nog aldrig bli ensam...det kommer ju vara fullt av damer som måste läsa alla de där böckerna.

Kram Katarina

Handplockat sa...

mys vilken bra ideeeee

klart du får länka till mej
skynda dej att göra det
jag blir ju hel glad
ha en go söndag

kremelikram

MiaMaria sa...

Super bra idè!

Böcker att inspireras av låter underbart. och kaffe och kaka kanske.....

Trevlig söndag!
miamaria

Kamomilla sa...

Härlig ide´! Det får ju kunderna att inspireras och kanske köpa lite mera också! :)

Anonym sa...

Härligt med snö! Då känns det verkligen att advent och jul snart är på g!
Det ska bli såå roligt att se hur din butik blir, vi väntar och längtar efter ett mysigt ställe med fina saker i, det behövs i Lesjöfors!
Lycka till!
Kram Flickorna Nordblad

WhiteVintageDreams sa...

Det tycker jag lät som en mysig idé :).
Kram

Anonym sa...

Hoppas att det går bra för dej. Kram mamma

Therese sa...

Tack!:)
Ja men va bra! Det kommer bli såå kul! Måste snabba på lite med kortmakeriet bara... har bara gjort 16 st än så länge..

Va mysigt med en inspirationshörna i butiken! Mycket bra idé!

kram

Nygammalt sa...

Vad mycket fina böcker du har. Inspiration är ju a och o. Vad spännande att du snart ska få öppna din butik, jag är säker på att det kommer gå utmärkt för dig.
Kram.

Min Skattkammare sa...

Hej!
Jag älskar att läsa! Och det är det nog många fler som gör så det är en god idé att ha en bokhörna!
Mysigt!
Det närmar sig..........hi hi.
Kram Kicki

"M" sa...

En bra ide att kunna insupa inspiration från böckerna åxå..