lördag 20 oktober 2007

Det blev ingen målning idag

Tiden räckte inte till riktigt för att måla i butiken idag. Jag får
göra ett nytt försök imorgon.
Jag lovade att visa bilder idag från butiken, men istället blir det
några bilder jag lovat visa min syster.
Den första är från hyllorna i köket. Den gamla vågen har jag fått
av min mans farmor och farfar. Visst blev det fint?
Funderar kanske att sätta krokar under understa hyllplanet
och hänga saker på....

Här har jag gjort lite höstfint utanför ytterdörren med mossa,

äpplen och lite ljus.

Nu skall jag lägga mig så jag orkar måla imorgon......

5 kommentarer:

WhiteVintageDreams sa...

Hoppas att du hinner måla idag :). Jag gillar äppelkransen...urfin.
Önskar dig en skön söndag!
Kram

MiaMaria sa...

Välkommen till blogg världen!

Ska bli kul att följa dig och din butik.
Vad kul att du förverkligar det du drömt om borde själv göra det men kommer inte till skott vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag önskar dig lycka till!
Miamaria

Chatarina sa...

Hej o välkommen till blogg världen.

Vad fint du gjort utanför dörren.

Vad roligt att öppna en egen butik det är mångas drömmar även min. Jag kommer att fortsätta titta in till dig om det går bra?
Ha det gott
Chatarina

Therese sa...

Vad fint du gjort!
Vill också ha hus så man kan göra fint ute... blir lite svårt i trappuppgången ;) Har iaf satt upp en dörrskylt:D

Nygammalt sa...

Fina bilder du visade. Vet du, jag har en precis likadan våg och kaffekvarn som du har, kul! Vågen kommer från min farmor och farfar.
Tror det blir jättebra om du hänger upp krokar så har du möjlighet att hänga (mera) fina saker där.

Roligt att du ville kika in hos mig, välkommen tillbaka! Kram.