onsdag 24 oktober 2007

Första leveransen från House Doctor

När jag kom hem idag stod det ett paket från House Doctor
och väntade på mig........ tänk att ett paket kan pigga upp
efter en jobbig arbetsdag. Det var precis som julafton att gå
igenom alla grejor. :D
Kunde bara inte låta bli att visa några saker som var med, vill
så gärna visa...



Får det lov att vara en vacker tvålkopp, en vacker tandborstmugg

och några härligt doftande franska tvålar?

Här kommer en dålig bild på en underbar ljusstake från House

Doctor. Tyvärr hade jag inga julgransljus hemma att sätta i, men

jag tror det går bra ändå.

//Sabina

7 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men himmel vilka fina grejjer du fått hem!!
Va ni målar o är duktiga!!!
Jag har inte hunnit ta i målarpenseln på flera veckor nu.
Det börjar klia i fingrarna!
Kram Katarina

WhiteVintageDreams sa...

Ååh, vad fint. Jag förstår att du kände dig som i himmelriket *ler*.
Spännande...det närmar sig visst öppning :).
Kram

Anonym sa...

Vilka fina grejer, är nyfiken på resten. Spännande!

Kram/ Kerstin

MiaMaria sa...

Så fina saker du köpt in. Så spännande.....
Du får ha´det så bra!
Miamaria

Chatarina sa...

Vilka fina saker du fått.
Å det lilla huset är så gulligt det passar verkligen till en inredningsbutik.
Jag längtar till advent har redan börjat handla till pyssel.
Ha det gott Chatarina

Min Skattkammare sa...

Jag minns min första leverans......åhhh vad roligt det var! Jag blev verkligen som barn på nytt. Men det är fortfarande jättekul!
Jättevackra saker!
Må bäst!
Kram kicki

"M" sa...

underbara saker du fått, vad kul med en butik, lycka till. Mvh "M"