fredag 26 oktober 2007

Gratulationskort

Idag har det inte blivit någon målning eller rustning...lite lat:).
Jag kände att jag behövde vila lite och göra lite annat,
så istället har jag gjort ett gratulationskort som varit beställt.
En kompis föräldrar har båda fyllt 60 år och skall ha kalas imorgon.
Denna lilla hobby är jättekul och imån av tillgång på kort så
kommer dom att finnas till försäljning i butiken. Inget kort
blir det andra likt och det kan ta lång tid innan man blir
riktigt nöjd........men roligt är det :).
Så här blev det:

Jättetrevlig helg på er!
Sabina

6 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men jisses va många talanger det finns hos dig då!!!
Jag trodde det var syrran som stod för kortmakeriet!

Måla på nu tösen...Advent kommer snabbare än du tror!

Kram Katarina

MiaMaria sa...

Så vackert!

Var faktiskt på mässa(scrappboking) i helgen tillsammans med min syster som brinner för att göra kort och annat. Själv köpte jag lite papper för att pyssla med.

Må så gott!

Miamaria

Nygammalt sa...

Vad fint du har gjort, du är väldigt duktig. Du gjorde klokt i att vila och göra annat så att du orkar fortsätta med arbetet.

Fina månbord du har, och vilka grejer du har fått in från House Doctor.

Det där med draget känner jag igen, har liknande fönster själv, och sover direkt under det och det är inte skönt kan jag säga! Så för att minska draget har jag lagt en kudde mot rullgardinen. Men det hjälper ju inte dig *ha ha*, men som de andra säger så ska det tydligen funka med riskuddar.

Ha en härlig söndagskväll! Kram.

Min Skattkammare sa...

Men det där måste du vara nöjd med!
Så charmigt och fint!
Tack för besöket!
Alltid extra roligt med snälla och trevliga människor som du och dina vänner!
Vi ses igen!
Pss......är det OK om jag länkar till dig?
Sov gott
Kram Kicki

Sallys hus sa...

Hallå!!!

Vill bara tacka för besöket!!
Det var så trevligt att ni kom!
Kram Katarina

WhiteVintageDreams sa...

Vilket sött kort du har gjort...hoppas att det blev populärt ;).
Kram