fredag 19 oktober 2007

Min premiär som bloggare

Japp, då var man igång som bloggare. Jag har länge läst mångas
bloggar men jag har aldrig haft en egen. Eftersom min butik skall
öppna till första advent tänkte jag att det var passande att ha en
egen där jag kan skriva om alla förberedelser inför invigningen
och även efter att den är avklarad.

Det som står närmast på att göra listan är målning av möblerna
som jag skall ha varorna på. Min mans jaktkompis kommer med
färgen imorgon bitti så imorgon blir det målning för hela slanten
förutom ett avbrott mitt på dagen då pappa skall gratuleras.
Tänkte ta lite kort i morgon där butiken skall vara och lägga in
på bloggen.

Ha en trevlig fredagskväll, själv skall jag på 40-årskalas....

8 kommentarer:

Nygammalt sa...

Välkommen till bloggvärlden. Den är väldigt stor men fantastiskt rolig! =)
Vad kul att få öppna en butik och till advent och allt, så mysigt.
Ha en trevlig helg! Kram.

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Vad härligt det låter med en egen butik... Säkert mycket jobb, men roligt!!
Kommer att kika in här och följa Dina förberedelser :)

Ha en trevlig helg!

Hälsningar
Flisan.

Therese sa...

Hej!!
vad spännande att få följa dina förberedelser!:D Jag länkar till dig, det är okej va? KRAM

Kerstin sa...

Hej Sabina!
Du vet att jag tycker det här ska bli jätte roligt och spännande.Jag önskar dig all lycka med din satsning och antar att jag kommer att bli en av "inventarierna" i din lilla butik.
Lycka till!

Kram

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Fick syn på din blogg hos LantlifsAnnete. Vad roligt att du ska öppna butik. Blir det hemma på gården eller......?
Ska följa dig nu, jättekul!
Varmt Lycka till!
Kram Kicki

WhiteVintageDreams sa...

Vad spännande med egen butik :). Grattis kan man väl säga ;).Ska bli kul att se dina förberedelser.
Trevlig helg.
Kram

Lily of the valley sa...

Välkommen till bloggvärlden! :)
Jag hittade hit via Nygammalt.
Så spännande det låter att få öppna en affär. Perfekt nu till advent och jul.
Lycka till!
kram Lily

LantlivsAnette sa...

Nämen halloj !!
Vad roligt att du hittat mig så att jag hittar dig !!
Sååå himla spännande det ska bli att få följa dig på resan mot en alldeles egen butik !!
Lägg ut mååånga bilder så att vi får se..jag har jobbat idag både i gamla o nya butiken..åhh det är såå roligt...
Vi syns snart då..
Kram Anette